søndag den 26. februar 2012

Danisco Cup, Brabrand

Vintergækkerne blomstrer, solen skinner, vinden er mild og ruten rundt om Brabrand sø er ganske fald. -Kan man andet end smile?

De tre seneste uger er træningen gået helt efter planen, så det var med noget mere optimisme jeg tog til Danisco Cup denne gang. -Sidst var der sne og sjap, en lettere kuperet rute, hård vind og nogle haser der drillede. Alt i alt burde der være basis for en bedre tid denne gang.

Med omkring 1500 deltagere på 10 km ruten var der lidt trængsel i starten. Lidt irriteret kan man nå at blive, men i sidste ende kan det måske netop ende med at blive en fordel ...at effektivt blive forhindret i, at starte for hårdt ud.

Mellemtiden efter 5 km sagde 19.20 og min sluttid blev præcist det dobbelte: 38.40. Det er officielt min nye PR på 10 km (på en DAF-opmålt rute). Så jeg kan i virkeligheden kun være ganske godt tilfreds:-)

Lidt pudsigt er det at jeg sidste gang "spurtede" mod en anden Pallesen og denne gang, om ikke så spurtede, så i hvert fald fik præcist samme tid som Sanni, jeg selv træner. -Det var en god dag for os begge og vi fik lov at dele 2. pladsen. Se resultater.

En lille svømmetur, gåtur i skoven og i det hele taget en skøn søndag i forårstemning.