torsdag den 26. juli 2012

Et bryllup og Challenge Copenhagen lige om hjørnet

Efter en noget skuffende dag til DM ½ ironman, blev jeg måske allerede nogle få dage efter klogere. - Det håber jeg i hvert fald...

De seneste uger har træningen været lidt anderledes end normalt med nogle mere kompakte træningsdage, men til gengæld også nogle flere træningsfridage / hviledage. Mentalt kan det være en lidt anderledes udfordring og jeg har da også været fristet af at bytte lidt rundt, udligne dagene lidt om man vil. - Men nej, det er jo netop meningen!



Med den danske sommer in mente og i erkendelse af, at jeg ofte træner mere effektivt på de korte pas indendørs, er det også blevet til både cykelintervaller og x-træning indenfor ...og så i juli.

I tirsdags blev Jacob og Lise gift på den smukkeste solskinsdag. - Som Jacob sagde, da han ringede en gang i slutningen af maj: "vi har tænkt på at blive gift.... jeg tror at det vil være det mest praktiske.... det passer ligesom bedst tirsdag d. 24. juli...". Som sagt, så gjort og det blev det bedste brullup man kan forestille sig.



Ugen fortsætter i familiens tegn med en weekendtur. Min bedstefar bliver 85 år (ham man kan kontakte via Skype - jeg er imponeret). Men træningen skal jo også passes, så en gang i morgen - meget tidligt - skulle jeg gerne være at finde på cyklen, til det sidste længere x-træningspas inden Challenge Copenhagen.



Man skal også huske at slappe af. Men måske ikke just denne hovedpude kiroprakteren anbefaler?