tirsdag den 5. oktober 2010

Sygdom:-(

Efter Challenge Copenhagen havde jeg mod på mere. Så efter 1½ uges ferie i Norge ville jeg atter starte træningen og om alt gik vel køre Challenge Barcelona i starten af oktober. Om ikke andet vil jeg fortsætte cykeltræning for forhåbenlig at have et bedre udgangspunkt for sæsonen 2011.

Men, men, men.... sådan skulle det ikke gå. Efter nogle få dages træning blev jeg småsyg og efter yderligere nogle dage fik jeg nogle voldsomme, periodevise stik i siden. For første gang i mit 28-årig liv fik jeg taget blodprøver og der var tegn på nyrerbækkenbetændelse. Men medicinen virkede ikke og symptomerne blev forværret. Yderligere blodprøver, to ultralydsscannninger og røntgentbilleder af lungerne viste fortsat ikke noget og efter 6 uger var symptomerne næsten forsvundet af sig selv. Senere viste det sig "bare" at være kold lungebetændelse og da jeg kom i behandling for dét, forsvandt de sidste symptomer.

Så med 6 uger helt uden træning, endte sæsonen difinitivt efter Challenge Copenhagen. Ikke helt som jeg havde håbet på, men på positivsiden har 2010 været en bedre sæson, end jeg på nogen måde havde turdet håbe på. Så skidt...