søndag den 6. november 2011

Slut med kolde fødder?

Nu var det ikke synderlig koldt på dagens cykeltur, men det skulle ikke forhindre mig i at prøve mine nye Lake vinterstøvler. Mange vintre har jeg drømt om at prøve de vel nok varmeste cykelvinterstøvler der findes Lake MXZ302.



Jeg vil ikke sige, at nu kan vinteren bare komme, for det kan man for alvor komme til at fortryde. -Heller ikke, at jeg ser frem til en vinter uden kolde fødder. Men i hvert fald forventer jeg, at det bliver tættere på end nogensinde før.

Tidligere blev støvlerne lavet til både landevej og MTB, men nu findes den kun i MTB udgaven. MTB udgaven kan bruges til det hele, så den ville jeg alligevel have valgt. Kvaliteten virker lovende. En meget kraftig støvle med en tyk sål og indersål. Overdelen er i kraftigt, men blødt læder.

Når vinteren for alvor melder sig, kommer der selvfølgelig en anmeldelse. Lake vinterstøvlerne er lige nu på vej ud til de danske cykelhandlere. Julegaven til cyklisten der har alt incl. kolde fødder. Husk at Lake er meget små i størrelserne -regn med et par nr. større end normalt.