lørdag den 5. november 2011

I vinterhi

Træningsmæssigt er jeg vel nærmest gået i vinterhi. Eller i hvert fald skiftet fokus. Løber kun en lille smule og cykler kun en lille smule. Til gengæld prøver jeg at komme fornuftigt i gang med styrketræningen igen -en alternativ måde at repetere anatomien på.... Jeg bruger også lidt energi på svømningen, lidt men ofte. Jeg håber at svømningen kan blive bedre, eller sagt på en anden måde det kan næppe blive værre.



Jeg har også fået styret lidt af min friluftstrang -lavet snobrød og drukket solbærtoddy til flammernes skær. Overnattet i lavu og i min elskede dunsovepose:-)

Holdt fødselsdag og været i Lalandia, hvor der blev fejret diamantbryllup.

Og, og, og ikke at forglemme; Torben har fået en kone. Hun hedder Wellington og er ikke opkaldt efter hovedstaden i New Zealand.


Til sidst har jeg muntret mig med et lille hjemmesideprojekt: TriTalk.dk.