mandag den 19. december 2011

Er rejst til De Varme Lande

For vel snart et par måneder siden, snakkede jeg min rare genbo, på sådan en kold, våd og blæsende efterårsdag. Dén dag blev vi faktisk enige om at vi ville rejse til De Varme Lande! Bare sætte et skilt på døren:

"Er rejst til De Varme Lande -kommer hjem til sommer...!"

Helt alvor blev aldrig, men ikke desto mindre befinder jeg mig nu på Fuerteventura i en uges tid. Lidt småsyg -hva' pokker, man skulle jo nødigt have det for godt.

I dag har vi cyklet Challenge Fuerteventura ruten -ok jeg snød lidt, men Kim fik kørt hele ruten.

I Gran Tarajal her til eftermiddag, måtte jeg sande, at vinteren nu for alvor har ramt Fuerteventura og hundene har fundet vinterfrakkerne frem. -Modsat hundene har jeg det fint med vintervejr, så længe det bare er over 20 grader:-)