lørdag den 2. februar 2013

Tid til at gøre status

I dag fik jeg en specialdesignet skildpadde cykeltrøje af Bettina. Der findes ikke andre magen til i hele verden - i hvert fald indtil kineserne får smag for den og begynder at kopiere... Men jeg er meget glad for min skildpadde jersey.


 
I det hele taget har det været en ualmindelig god uge. I torsdags kom min kollega Hanne med en hjemmefabrikeret, hæklet skildpadde.
 
 
 
 
Selv samme Bettina, som har lavet skildpadde cykeltrøjen kom en dag med en pose Haribo Turtles - utroligt at de har overlevet flere måneder i husstanden.
 
 
 
Af min mor har jeg fået et sæt salt og peber skildpadder, vidst imponeret fra Normandiet.
 
 
 
Jacobs kone Lise har lavet dette skildpadde smykke til mig, da jeg havde fødselsdag.
 
 
 
Kims niece har lavet et skildpadde maleri til mig, da jeg rundede et skarpt hjørne.
 
 

 
Det var bare et lille uddrag. En version 2.0 må følge på et senere tidspunkt;-)