mandag den 14. oktober 2013

Dopingkontrol

Jeg er beæret, intet mindre. Beæret over at 2 kontrollanter fra Antidoping Danmark havde taget vejen fra Århus sådan en tidlig, tåget mandag morgen i oktober for at teste mig. - Jeg følte mig nærmest vigtig eller sådan noget...


Jeg var netop på vej ud af døren kl. 6.02 da en mand ringede på døren og snart kom også hans kvindelig kollega. De fik en kop kaffe, mens papirerne blev udfyldt. Jeg drak en hulens masse vand. - Faktisk så meget, at jeg fik det helt dårligt. Arrghh det trak i langdrag det der prøve-afgivning under kontrol, jeg er jo ikke just rutineret....

Nåede med nød og næppe på arbejde. Nå ja og hvis der kommer 3 liter ind i en hulens fart, skal der vel også rundt regnet 3 liter ud. Det blev festlig formiddag...

Men det er jo også ved at presse sig på det der marathon på søndag. Sidste uge gik faktisk godt og for første gang kunne jeg løbe (sølle) 80 km på en uge med decideret overskud. Så nu er det om på skjoldet, prøve at slappe af indenfor de rammer det nu er muligt OG HÅBE at miraklernes tid endnu ikke er forbi.