søndag den 18. september 2011

Det går ikke hurtigt...

...men det går dog fremad. Efter rundt regnet 5 ugers betænkningstid, fandt jeg i en sen nattetime lørdag, mig selv på startlisten til Challenge Barcelona om blot 14 dage.

Træningen er mildest talt gået op og ned -frem og tilbage (og dog frem igen). Lidt sygdom og lidt skavanker har været bump på vejen, og grunden til at jeg har udskudt den endelig beslutning, til det allersidste. Men nu ser jeg frem til hvad Challenge Barcelona så end må byde på.


Jeg har lavet en del indendørs træning -både cykling og løb. Dét har givet god kvalitet i træningen, men på bekostning af mængden. Det har været interessant med en anden tilgang til ironman-træning. Om ikke andet, tror jeg, at der er nogle udviklingsmuligheder på længere sigt -for sådan en som mig, der stod sidst i køen, da der blev uddelt hurtige muskelfibre.