mandag den 22. august 2011

Ugen derpå

Indrømmet, jeg var lidt kvæstet de første dage efter Challenge Copenhagen. -Det kan godt være, at det var skidt mandag, men ikke desto mindre endnu mere skidt tirsdag. Tirsdag var så lige dagen hvor vi skulle London. Alle forhåbninger om en god plads i flyet hos Ryanair var en saga blot. "-Kim, du må kæmpe for dit -jeg melder mig på forhånd ud af kampen!"

Til London nåede vi dog. Op- og nedture (flest af de sidste) i Londons undergrundsbaner. Arrghh der er mange trapper. Den totale nedtur var da jeg blev indhentet på trapperne af nogle blinde! Herfra gik den vilde jagt i Londons undergrund, indtil jeg til sidst måtte overgive mig til de blinde, dervar bedre på dagen.

Jeg har løbet et par gange, 7-8 meter, men det var for ikke at blive kørt over. -Selvom jeg i et kort øjeblik overvejede om det var et bedre alternativ...

Benene blev bedre, som dagene gik. Vi dristede os også afsted til morgensvømning i den lokale svømmehal. -Og hvilken fornøjelse! 8 baner adskilt med banetove. På hver bane var der angivet en svømmetid pr 25 m. og svømmeretningen var angivet. Hvor var det fint:-)
Efter nogle skønne, og i starten ømme, dage i London gik turen hjem søndag. Vi skulle flyve tidligt, så det var op kl. 4. -Da jeg vågnede frygtede jeg et kort øjeblik at jeg skulle køre ironman, tidspunktet passede fint. -Men det var kun en "ond drøm".

Tilbage i Silkeborg og solen skinnede. Det var så fint vejr, at jeg følte det som min forbandede pligt, at tage en cykeltur. Jeg hev vintercyklen frem, for den har triple-krans og jeg vurderede, at det var nødvendigt. Jeg nød turen i solskinnet, lige indtil en ældre herre kørte om på siden af mig og sagde: "Det går vist ikke for hurtigt, det der!" "Nej", sagde jeg, "Jeg er lidt træt". -Det var så den selvtillid! Jeg nøjes med at konstatere at det blev til godt 3 timer, uden at røbe hvor langt (kort) jeg rent faktisk kørte...
Definition: afslapning

Men der har også været tid til afslapning og ingen kan udtrygge dét begreb bedre end Pilskaden.

I dag var jeg tilbage på jobbet -og hvilken modtagelse: Yes, jeg fik en æske chokoladeskildpadder:-)