onsdag den 26. september 2012

Challenge Barcelona lige om hjørnet

Torsdag går turen til, ikke Barcelona, men faktisk Calella - for det er er dér Challenge Barcelona går for sig på søndag.
 
 
Jeg er ikke så godt forberedt, som jeg kunne have ønsket, men dét trods glæder jeg mig til på søndag! Jeg havde ellers trukket tilmeldingen til det sidste, men knap var den afsendt, før jeg blev ramt af sygdom:-(. Ikke alene kostede det nogle træningsdage, men den efterf'ølgende træning blev en udfordring. Men nu hænger jeg på den og jeg kører det bedste jeg kan på søndag! 

Der er hele 105 på startlisten i profelet og alene kvindefeltet er større end det samlede pro-felt til Challenge Copenhagen. Om det er pga det spanske mesteskab, den hårde Hawaii kvalifikation eller bare en større flok wannabes eller lykkeridere, som mig selv, ved jeg ikke? Men jeg ser frem til at få den oplevelse med, også selvom det vel nok ligger i kortene, at der er lagt op til bøllebank;-).

Det var et fedt stævne sidste år og jeg glæder mig til at komme tilbage. Jeg glæder mig til at stå med fødderne i vandkanten på søndag, forhåbentlig i solskin (og ingen vind, tak).