torsdag den 15. august 2013

Nedtælling

Trætheden kom væltende 9 dage før Ironman Kalmar - torsdag, fredag, lørdag og søndag blev nogle hårde dage. Søndag med det sidste obligatoriske halvlange pas med 90 km cykling og 10 km løb, blev ikke just dagen hvor jeg følte mig flyvende. - Men ok hvis det er sandt at en dårlig generalprøve giver en god premiere, så er jeg temmelig fortrøstningsfuld mht. på lørdag, hvor slaget skal stå. Jeg har haft et langt kontinuerligt træningsforløb uden afbræk, men også uden de helt store selvtillidspas hvor tingene sådan for alvor kører.

Keld og Brøns ankom også tirsdag og er mere end klar. Udover at være dopede med rødbedesaft vil rygtet også vide, at de tømte ICA markedets delikatesseafdeling for hele kyllinger, eller guldfugle om man vil. Det bliver SÅ spændende at følge de to og jeg håber at de begge får mulighed for at forlænge sæsonen.



I går onsdag var en hel træningsfri dag og jeg var ude at kigge på den del af cykelruten der foregår på Öland. Var også forbi stævneområdet og den ikke-famøse expo, der knapt kan hamle op med Silkeborg Tri og tillæg så svenske overpriser... I dag har den stået på lidt svømning på ruten, 35 km cykling og 5 km løb. Ellers har dagen budt på registrering og race briefing. Vejrudsigten for lørdag siger omkring 20 grader og 8-10 m/s med vindstød optil 15 m/s. Skidt, jeg øvede mig i at køre i vind i Hannover og er heldigvis blevet for gammel til bekymre mig om den slags.


- Og nu er det ved at blive seriøst for i dag blev feltkøkkenet fundet frem, intet skal overlades til tilfældigheder. Tilbage er der bare at håbe at alt klapper på lørdag. Jeg glæder mig;-).