søndag den 1. september 2013

Mallorca & ro i sindet

Vi nåede lige at være hjemme fra Sverige én enkelt dag inden turen gik til Mallorca. Kims forældre havde været så elskværdige at invitere. Uanset at det der ironman ikke gik helt som håbet, er det alligevel som om der indfinder sig en tiltrængt ro i sindet - i hvert fald de første par uger;-)

Nu ville det være en skændsel at tage til Mallorca uden at komme ud at cykle og derfor måtte jeg selvfølgelig også forbi Max Hürzler og leje én og Kim ligeså. Udbuddet af cykler er stort og ikke mindst her udenfor forårets store cykelsæson - så tilmed off season priser.



Jeg må indrømme at jeg nød at være meget lidt effektiv i en hel uge. Cykle uden noget specifikt mål, bare nyde landsskabet og bjergene. Morgenløbeture langs stranden - ikke forbi jeg skulle, men fordi jeg ikke kunne lade værre. Ikke svømme, bare bade i poolen eller det lune hav. Det lykkedes også at lige præcis, at mærke at jeg levede, da jeg trænede intet mindre end 10 min med TRX efter et par ugers pause - AV!



Appelsin-, citron-, lemon-, oliven- og mandeltræer, marker med meloner og peberfrugter, vilde tomater der smager himmelsk...

Alle hyggede sig - små og store. Det var en dejlig uge med drypstenshuler, dykning, badedyr, appelsinplantager, Sa Colobra med triple-krans, god mad, lune aftener og prikken over i'et: