søndag den 9. oktober 2011

Challenge Barcelona -ugen derpå

Det startede egentlig rigtig godt mandag -jeg kunne gå, ja ligefrem løbe hvis det skulle være. Jeg tog sågar mig selv i at løbe op af nogle trapper -lige indtil det slog mig at det kan man da ikke, dagen efter en ironman!?! -Der er trods alt fordele ved at jeg løb langsomt;-)

Sidst på dagen mandag rejste jeg hjem. -Og så var der lige det skønne "trofæ"jeg fik for en 10. plads. Et 1½ kg trofæ og Ryanair er en ualmindelig dårlig cocktail..... Ok den kunne nu nok undværes, men en venlig sjæl tog den med. Den ligner lidt en skildpadde, synes jeg -eller måske nærmere en snegl? -Man fristes til at sige at begge dele er lige apropos....

Snegl eller skildpadde?
Tirsdag kom alle dårligdommene så til gengæld. Ingen muskelømhed, men til gengæld ondt i ørerne, halsen og sågar tænderne krydret med lige hovedpine og svimmelhed. Onsdag og torsdag var ligeså, men så var jeg også frisk igen.

Lørdag bagte jeg en skildpadde-kage og tog den med til søvmning -lidt fordi jeg ikke var så hurtig i Barcelona og lidt fordi jeg havde haft fødselsdag. Aftenen og natten blev selvfølgelig brugt på at følge strabadserne på Hawaii (med lidt "pauser" undervejs).

Søndag vovede jeg mig til cykeltræning og trods vintercyklens triple-krans, måtte jeg sande, at bakkerne var længere og stejlere, end jeg erindrede.