fredag den 27. maj 2011

10 dage igen

Så er der kun 10 dage igen til årets første ironman. Søndag d. 5. juni kl. 6.15 går starten til Wasserstadt Triathlon 2011.

Den seneste tid er træningen ikke just gået fantastisk, først var det svømningen der haltede (mere end den plejer), så var det cyklingen og til sidst også løb:-( -Heldigvis har der da også været lyspunkter ind imellem.

Jeg tror og håber bare at det bare er lidt træthed og ømme ben der skal rådes bod på. Forhåbentlig er formen som den skal være og jeg sætter min lid til at et par rolige dage er er nok til at gøre det hele lidt sjovere igen:-)

Jeg ser bestemt frem til årets første ironman! -Det er en del tidligere på året end jeg vant til, men det bliver spændende at se hvad dagen vil bringe.

-Og må de højere magter så se at det få det kanalvand, vi skal svømme i, varmet op til en hæderlig temperatur, tak...!