lørdag den 7. maj 2011

X-træning i Them

Selvom Challenge Fuerteventura kun gav en smule ømhed i lårerne, måtte jeg alligevel sande at der skulle gå nogle dage inden jeg var helt frisk igen.

Søndag stod den på X-træning i Them og menu'en var 100 km cykling, 12 km løb, 40 km cykling og 6 km løb. Heldigvis ramte jeg en af de bedre dage og kom egentlig ganske fornuftigt igennem. Vinden gjorde ellers ikke dagen lettere og særligt på den sidste cykeltur blæste det op og flere steder kunne jeg ikke ligge i bøjlen.

Mange SMT'ere var mødt op og det var dejligt med selvskab -også fra dem der bare drønede forbi:-)
Cratoni C-pace

For første gang fik jeg prøvet min nye Cratoni enkeltstartshjelm fra AC Sports. Jeg har aldrig før kørt med enkeltstartshjelm, men det var bestemt en positiv oplevelse. Ikke alene ligner man noget Starwars, den er faktisk også ganske behagelig at have på. -Og så kan jeg godt li' at den er med visir, så er man fri for at fedte med at få briller på og ikke mindst larmer det ikke inde i hjelmen.