mandag den 2. maj 2011

C3 Mobile Home -Sigøjner eller beduin?

Søndag var sidste dag på Fuerteventura. Jeg skulle først flyve sidste på eftermiddagen så der var god tid til både en rolig svømmetur og en gåtur i området omkring Playitas.



Med Ryanair til Bremen og inden jeg så mig om nærmede klokken sig midnat. På lufthavnshotellet var alt udsolgt og de 100 Euro for en nogle timers søvn var måske også i overkanten...

Jeg var lidt fristet af at køre til Bremen for at se cykelruten til Wasserstedt Triathlon om 5 uger, hvor jeg skal køre ironman. -Inden afgangen fra Playitas havde jeg taget et par "print screens" af rutekortet, så det skulle kunne lade sig køre at finde ruten.

Afsted det gik mod Hannover i den rolige nattetrafik. Ok en anelse træt, så en Netto parkeringsplads blev mit hotel. Cykelkufferten fyldte hele "lastrummet" med de nedklappede bagsæder. Så tilbage var kun forsæder, der ikke kunne lænes bagover pga cykelkufferten. -Så er det heldigt at man er så smidig(?), så jeg indtog en faktisk relativ komfortabel stilling på tværs af forsæderne og udstyret med mit hestetæppe, jeg vel fik da jeg blev 10, kunne det kun blive en god nattesøvn.
C3 Mobile Home
Efter nogle timer på langs -eller måske nærmere på tværs- drog jeg udfor at se cykelruten. Og så gik turen ellers nordpå mod Silkeborg....