mandag den 18. juli 2011

En spøjs uge

Det blev en ret spøjs uge. Knap havde jeg posted min lille anmeldelse af Mobi Washeren, før jeg fik brug for den. Torsdag bød nemlig på temmelig meget regn, faktisk så meget at min Focus cykel slet ikke fik lov at komme ud. -Det gjorde vinterraceren til gengæld.

Vintertøj og vintercykel midt i juli
Tirsdag løb jeg for første gang nogensinde 10x1000m på bane. Sikke et dejligt pas, for jeg er vild med 1000 metere;-) Men mine lægge var knap så vilde med at løbe 1 km opad, da jeg skulle hjem...

Onsdag kom ugens nedtur, på en dag hvor jeg ikke var træt, men bare underligt utilpas. Under aftenens cykeltur måtte Kim hente mig i bil, det var lidt usselt:-( Men op på hesten igen og torsdag var jeg atter klar.

I weekenden lagde Silkeborg skove til DM i MTB. Jeg havde fået det tilhedsfulde hverv som hjælper og er glad for at kunne give lidt igen, når jeg tænker på hvor mange frivillige der også hjælper når jeg kører konkurrence.

-Tidligere har jeg i ny og næ kørt lidt MTB, men må erkende at jeg hellere vil være fri. Jeg beundrer dem der kører for deres form, teknik og mod -og glædede mig samtidig over at det ikke var mig der skulle køre dén rute.-Men tror at de kunne li' det;-)

Da vi var færdige med at pakke sammen søndag, var der kun et par timer tilbage af døgnet og jeg manglede stadig netop et par timer i løbeskoene. Jeg nød turen ad de små bugtede landeveje, gennem skove og over marker. Det var en dejlig lun aften og solnedgangen var smuk over Gundenåen. Senere tudsmørket og tågen over engområderne. Jeg mødte et par biler, men ellers ikke en levende sjæl. Jeg føler mig priviligeret over at bo et sted der er så smukt....