torsdag den 23. juni 2011

Dårlig start på dagen

Der var morgensvømning på programmet og det i sig selv var ikke dårligt. Men da jeg skulle lyne snydepelsen røg snoren, man trækker i når dragten skal lynes, af. -Øvv.. Jeg forsøgte, trods min manglende smidighed, at lyne dragten til trods, men det lykkedes ikke. Nå jeg kunne da klare mig uden, selvom tanken ikke var rar. Miséren fortsatte da jeg tog brillerne på -de blev pludselig til to halvdele. -Og så var det endda mine yndlingsbriller, der måtte lade livet den torsdag morgen. Hmm dårlig start, men om ikke andet mindede det mig om, at det nok ikke er dumt, at have et ekstra par briller med til konkurrence...
De sørgelige rester

Dagen fortsatte langt bedre end den startede og faktisk fik jeg slet ikke ødelagt mere den dag. Om aftenen var vi til Børne-Skt. Hans. Det betyder at båltalen er kort, snobrødsdej i rigelige mængder og bålet er futtet af kl. 20. Så jeg kunne nå at se omegnens Skt. Hans bål under aftenens løbetur. Hyggeligt, men heller ikke helt uden en mild røgforgiftning, når det våde kvas skulle brændes af.