fredag den 3. juni 2011

Hannover

Tidligt i går morges tøffede Jacob og jeg til Hannover, hvor det store slag skal stå på søndag. Den godt læssede C3'er var glad, for den nåede lige netop at få sommerdæk på inden maj blev til juni.

Da vi havde daset tilstrækkelig længe, fik vi set cykelruten både i bil og på cykel. -Seks omgange på en 30 km rundtrækning venter på søndag. Lidt små pukler undervejs, nogle længere men svage stigninger og tilsvarende nedad. -Men også mange flade stræk.

I dag stod vi tidligt op -man er vel en anelse hysterisk. Så svømmeruten skulle prøves det samme ukristelige tidspunkt som søndagens start kl. 6.15. Svømningen foregår i en kanal med påfaldende rent vand og en ligeså overraskende, nærmest behagelig temperatur. -Jacob var ved at fable om at vandtemperaturen måske var for høj til våddragt, men dér måtte jeg irettesætte ham. Selvfølgelig bliver det i våddragt -jeg svømmer ingen steder uden den våddragt Merete så venligt har lånt mig:-)

Jeg fik også cyklet løberuten igennem og meget kan man sige -men kringlet er den. -Hvor er de lange-dødsyge-ligeud-stræk af som jeg holder så meget af? Skidt, den er i hvert fald afvekslende.

-Og ellers, ja så laver vi ikke dagens gode gerning -det skulle da lige være at fifle lidt med cyklerne.

Vi glæder os til på søndag:-)