mandag den 27. maj 2013

I søen

Nogle friske sjæle havde inviteret på årets første søsvømning i Almindsø og pludselig befandt jeg dér, uden helt at vide hvorfor. Mit fiske-termometer sagde 15,5 grader i en arms dybde, så vel egentlig varmere end forventet. Stadig lidt koldt efter min smag, mens nogle mente at de ligefrem nød det. - I virkeligheden var det vel hellere ikke meget koldere end uden våddragt på Nordvestbadet (indendørs forståes).



Naturligvis havde jeg medbragt det mest basale After-Swim-Survivor-Kit, der som minimum består af et par norske uldsokker, min yndlings Haglöfs hue og en termoflaske. - Og så naturligvis en Smartwool trøje og en fleece jakke. Velforberedt. Mindre kan ikke gøre det!

Og der sad vi så (jeg i Survivor Kit'et) og nød aftensolen, mens nogle sindssyge unger badede i søen og ikke ville med hjem...