lørdag den 1. juni 2013

Dagen før dagen

Vi ankom til Hannover sent torsdag aften. Vågnede op til silende regn fredag, men det aftog i løbet af formiddagen. Svømmede en kort tur "på ruten". Arrghh det er koldt og vandstanden noget højere end normalt. Vel omkring de 16 grader, vil jeg gætte på. Løberuten er ændret pga oversvømmelse.

Temperaturen bliver næppe så lav som så sidste år og det bliver næppe lige så vådt, men som det ser ud nu med en vandtemperatur på omkring 16 grader, lufttemperatur på 10-15 grader og 9-10 m/s skal nok blive en lige så udfordrende dag.

Fik også kørt en runde på cykling og løbet på noget af ruten. Ellers blev der makket cykel og skiftet til tørvejrsdæk. Der blev også tid til et lille cafébesøg - biodynamisk og det hele.

I dag har den stået på en meget kort cykel- og løbetur. Svømningen fristede ikke;-). Min kære supporter er sendt på sightseeing, mens jeg bruger tiden på at fundere over hvor meget tøj man kan tillade sig at have på til en ironmankonkurrence?

Senere står den på in-check og briefing. Forudsat at jeg ikke får det hele futtet af - en elkedel kan bruges til meget - bliver den sidste nadver en delikat gang ris og tun og hvis jeg rigtig flotter mig også ketchup.

Ja og så har jeg talt med Kim på Skype - og her bliver jeg gerne meget privat og gengiver vores samtale i hovedtræk: Kan du høre mig? Jeg kan ikke høre dig. Hallo? Hallo? Hallooo? Er du der? Jeg kan ikke høre dig. Biiip...

Glæder mig til i morgen:-)