mandag den 25. april 2011

Cykelruten...

Dagen startede med en løbetur inden morgenmaden (som er rigtig fin:-). Senere drog jeg ud på togt, i forsøg på at finde cykelruten til lørdagens Challenge Fuerteventura. Ruten er vist efterhånden ændret nogle gange, men mon ikke at det skulle sikkert og vist nu....

Minus en lille smule startvanskeligheder, vil jeg mene at jeg fik kørt ruten. Der kommer et par kortere, men giftige stigninger undervejs og herudover en del længere, men knap så stejle stigninger og i alt lidt over 1100 hm. -Dertil skal man så lægge en sikkert hård vind, så det bliver ingen let sag! Det gjorde heller ikke noget at jeg i morges skiftede casette til tøsegearingen 27-12....

Focus'en fik sin ilddåb i dag

Det er første gang jeg er på Fuerteventura, så det var spændende at udforske terrænet, der jo naturligt nok ikke er så meget anderledes end Lanzarote. Vejret var super i dag. Lidt overskyet, men godt træningsvejr og jeg slap for at blive solskoldet:-)
Fiskerbyen Ajuy hvor det er vendepunkt

Her til aften blev til en svømmetur i havet. Lad mig bare sig at det ikke gør noget, hvis bølgerne er lidt mindre på lørdag....