onsdag den 27. april 2011

Dag 2 uden kæmpe-rejer, men poolen var varm

Dagen startede med svømning i OL poolen. Af sikkerhedsmæssige årsager og yderst frygt for koldt vand, iførte jeg mig snydedragten. Til min store overraskelse var vandet nærmest varmt og det var en ren fornøjelse at svømme, mens det stadig var mørkt. Desværre nåede jeg kun godt et halvt svømmepas inden bassinet blev besat af et par svømmeklubber. Men når jeg så hvordan de svømmede, var jeg hvis bedst tjent med at luske af.
OL poolen en tidlig morgen

Næste punkt på dagsordenen var en cykeltur, inkluderet en lille bjergenkeltstart, som mildest talt godt kunne være gået bedre.

Så var der sørme tid til en lille middagslur, ja livet er meget simpelt her på Playitas.
Middagsmad og kort-kiggeri

I dag har det været en tand varmere end de øvrige dage og selvfølgelig valgte jeg en løbetur, da det var allervarmest. Dét resulterede i, til min store forskrækkelse, at jeg var lige ved at komme til at svede.
-Senere fandt jeg dog ud af at det blot solcremen, så jeg kunne ånde lettet op. Nogle siger, at de der er i god form sveder meget -jeg frygter den dag, hvis den nogensinde kommer;-)

Så lidt styrketræning og tilsidst det resterende svømning -og denne gang vovede jeg (snyde)pelsen. Fantastisk at svømme i solskin!

Det startede så godt....

Spiste aftensmad sammen med Bettina og Lasse. Desværre måtte jeg for anden dag i træk kigge langt efter kæmpe-rejerne! Det startede ellers så godt både dag 1 og dag 2, men jeg skal da lige love for at det gået tilbage siden da. -Hvis det ikke ændrer sig ryger der minimum en halv skildpadde i min anmeldelse!

Ellers begynder det at summe af triathleter her, der og alle vegne. Arrangørerne er så småt ved stille målområdet op og de kæmper ihærdigt med at fjerne sten fra stranden.