søndag den 24. april 2011

Playitas

I en sen nattetime lørdag, eller tidlig søndag om man vil, gik turen mod Bremen. Turen blev krydret med eftertænksomme P1-programmer og da den tyske grænse blev nået stod den på Hoobastank bl.a. Næsten ingen trafik, først det fineste måneskin, senere en smuk solopgang og ikke mindst en bil der artede sig pænt....

I god tid nåede jeg Bremen og sørme om ikke de godtog den nok liiidt tunge cykelkuffert. Den bærbare kom til ekstraordinært sikkerhedstjek -guderne må vide hvorfor- men jeg slap igennem nåleøjet. Hos Ryanair skal man enten stille sig først i køen, betale mere, løbe hurtigst eller være heldig hvis man vil have en god plads. Jeg var det sidste!


Endelig på Fuerteventura, for så konstatere at vejret vist var varmere i Bremen;-) Med taxa til Playitas i et tempo, der var lidt højere end mine nerver foretrækker, med et trafikuheld in mente.

På Playitas har jeg fået den fineste lejlighed, som var en præmie fra Challenge Copenhagen. -Måske en anelse overdrevet til én person:-)

Cyklen blev samlet og jeg nåede lige at rulle en tur og kigge mig lidt omkring.