tirsdag den 5. april 2011

SMT Cup -Stjerneløb

I dag blev vores interne SMT cup indledt med det traditionelle stjerneløb. Ruten består af 4 "ben" som skal gennemløbes i forskellige rækkefølge afhængig af hvilket nr. man får. Ruten er i alt 6,8 km.

Jeg har ikke deltaget i noget der minder om konkurrence siden Challenge Copenhagen i august, så man føler sig en anelse rusten. Sidste år til netop dette stjerneløb havde jeg comeback efter mere end 3 års konstant genoptræning, så det var trods alt værre. Sidste år løb jeg 28.18, hvilket bestemt ikke var prangende, men trods alt en start. I dag løb jeg næsten 3 min. hurtigere, så selvom jeg ikke ramte min bedste dag vælger jeg at være ganske godt tilfreds:-)

Jeg fik også testet mine nye Mizuno sko og de var heldigvis mindst lige så gode som de plejer:-)

....gjorde hvad jeg kunne!

Dorethe vandt en ganske sikker sejr og jeg er ganske godt tilfreds med 2. pladsen ca 45 sek. efter.