søndag den 3. april 2011

Eliksir og Fastwitch

Så er der kommet nye sko i reolen. Mizuno Eliksir og Saucony Fastwitch. Mizuno'en kender jeg fra tidligere og det er en skøn sko. Fastwich'en har jeg aldrig løbet i før. -Der falder nok et par anmeldelser af før eller siden.
Hvem sagde at det nye sort er turkis?

Det er med løbesko, som med cykler, at uanset hvormange man har, har man altid et par for lidt! Derfor håber jeg ikke at barfodsløberiet for alvor slår igennem, for så vil jeg savne at hive et par nye løbesko ud af æsken. -Lyden af det tynde hvide indpakningspapir det kniterer og den på den ene side hæslig syntetiske lugt og på den anden side skønne duft som kun helt nye sko har...

Jeg er så vild med løbesko at jeg ikke nænner at smide dem væk -derfor har jeg kasser og sække fulde af løbesko. -Én gang før har jeg gjort alvorligt indhug i gemmerne og desværre er tiden nok snart inde til gøre det igen. -Men det bliver med vemod!

Et beskedent udvalg af mine aflagte løbesko.....